ویژگی های منحصر به فرد


پخش و فروش، یکی از ارکان مهم هر فعالیت و بنگاه اقتصادی می باشد و توجه ویژه به این بخش باعث افزایش فروش، تحول اساسی در روند سوددهی و ارتقاء جایگاه نام تجاری(برند) شرکتها می شود. فناوری اطلاعات و بررسی بازار و وشناخت و آگاهی از وضعیت پخش خویش و رقبا، از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر این بخش می باشند.
 

در جهت برآورده کردن قسمتی از نیازهای ضروری سازمانها، شرکت واژیان ماندگار با فعالیتی چندین ساله اقدام به جمع آوری اطلاعات بررسی بازار، درصد پخش و حضور فروش ویترینی و سهم پخش بیش از 600 کالا و خدمات در سطح تمامی 31 شهر مرکز استان در قالب ارائه نرم افزار و بانک اطلاعاتی نوتاش نموده است. نرم افزار و بانک اطلاعاتی نوتاش ابزاری قدرتمند و نیاز مدیران ارشد سازمانها و دست اندرکاران بازاریابی، فروش، تحقیقات بازار و پخش شرکتها می باشد.

برخی از امکانات نوتاش عبارتست از:

        اطلاعات بررسی بازار به صورت مقایسه ای

        اطلاعات بررسی بازار به صورت گرافیکی

        اطلاعات بررسی بازار بر اساس کالا

        اطلاعات بررسی بازار بر اساس برند

        اطلاعات بررسی بازار به تفکیک شهرهای مختلف

        اطلاعات بررسی بازار سالیانه از سال 1388- 1389-1390-1391-1392-1393

        خروجی دربرنامه OFFICEو برنامه های کاربردی

        اطلاعات بررسی پایانه های فروش و استندها

        اطلاعات تماس شرکتهای برتر و قابلیت ارسال فکس

        اطلاعات بررسی بیش از 600 قلم محصول

        اطلاعات بررسی بازار بالغ بر 28000 مغازه

        اطلاعات بررسی به تفکیک صنف

        تنوع ویرایشها

نوتاش برای سازمانهای دارای واحدهای تحقیقات بازار موجب تقویت عملکرد آنها و برای شرکتهای فاقد واحد تحقیقات بازار با هزینه بسیار مناسب امکان دریافت اطلاعات بازار را بوجود آورده است.لیست کامل کالاها، اصناف و ویرایشها از طریق شرکت قابل ارائه می باشد .

تاکید می شود که این نرم افزار حاوی اطلاعات بررسی بازار و درصد و سهم پخش می باشد و با یک بانک اطلاعاتی ساده که فقط حاوی اطلاعات تماس اصناف است کاملا متفاوت می باشد.

برای مشاهده قابلیت های بررسی بازار به صفحه مزایا، قابلیت ها و امکانات نوتاش مراجعه کنید.